خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

شهادت، قسمت برگزیدگان الهی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۸۴

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهیدان «مهدی هادی» و «علی بیات»، شهادت را قسمت برگزیدگان الهی دانست.

به گزارش ایلنا، در این دیدار صمیمی، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا ضمن اشاره به منزلت، اجر و قرب خانواده معظم شهدا گفت: به واسطه دایره وسیع مقام شهادت، فیض شهید باعث تخصیص مقام شفاعت برای خانواده شهدا، با حفظ خون و ادامه راه شهید می‌شود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، نگاه خدا به خانواده شهدا را یک نگاه عارفانه و عاشقانه توصیف کرد و افزود: انسان، ناگزیر از رفتن به سوی خدا است، اما اصولا نوع رفتن شهید با سایر انسان‌ها متفاوت است، لذا شهادت، قسمت برگزیدگان الهی می‌شود. 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن طلب دعای خیر و عاقبت به خیری از خانواده معظم شهدا، اظهار داشت: در نتیجه شهادت یک شهید، مدال افتخار، سهم خانواده و اطرافیان ایشان می‌شود و حال آن که، مدال ما هم در این خصوص، مدال خادمی است که دنیا و آخرت‌مان، در گرو حفظ این مدال است، لذا خدمت به شهدا و خانواده ایشان را برای خودمان، بالاتر از یک وظیفه و تکلیف می‌دانیم. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، شهیدان سرهنگ «علی بیات» و سروان «مهدی هادی» از شهدای پر افتخار فرماندهی انتظامی استان زنجان در سال ۱۴۰۲ هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز