خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راه به ایلنا خبر داد:

ترافیک سنگین و احتمال اعمال محدودیت در جاده‌های چالوس و هراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۳۷

جانشین رئیس پلیس راه راهنمایی و رانندگی فراجا ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از وجود ترافیک سنگین و احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی بعد از ظهر امروز در جاده‌های چالوس و هراز خبر داد.

«سرهنگ سیاوش محبی»، جانشین رئیس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها در صبح امروز (۷ فروردین ۱۴۰۳) توضیح داد: در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی سراسر کشور بخصوص محورهای استان‌های زیارتی و سیاحتی و همچنین استان‌های شمالی کشور از ترافیک پرحجم و روان برخوردار هستند. 

وی افزود: هم‌اکنون در آزادراه تهران - شمال، جاده چالوس و محور هراز، در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال ترافیک سنگین و پرحجمی را مشاهده می‌کنیم و این محورها نسبت به سایر مسیرهای برون‌شهری کشور از ترافیک بیشتری برخوردار هستند. احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی در بعد از ظهر امروز در محورهای چالوس و هراز وجود دارد، اما با توجه به این که تا این لحظه، در هر دو مسیر رفت و برگشت این محورها ترافیک سنگینی وجود دارد، هنوز تصمیمی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این جاده‌ها گرفته نشده است. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: به عزیزانی که در محورهای شمالی کشور تردد می‌کنند، توصیه می‌کنیم که با توجه به حجم سنگین ترافیک، حتما در حین رانندگی صبر و حوصله بیشتری داشته باشند، چراکه جاده‌های شمال بیش از این گنجایش عبور وسایل نقلیه را ندارند و با توجه به حجم بالای ترافیک بخصوص در محورهای چالوس و هراز، هموطنان در صورت عبور از این محورها، ممکن است ساعاتی را پشت ترافیک بمانند. 

محبی با بیان این که در ایام نوروز امسال با توجه به افتتاح آزادراه رودبار، خوشبختانه ترافیک سنگینی در آزادراه قزوین - رشت مشاهده نمی‌شود، اظهار داشت: در محورهای استان‌های خراسان رضوی، سمنان، قم، فارس، کرمان، قزوین و آذربایجان شرقی شاهد ترافیک پرحجم و روان هستیم. همچنین با توجه به استقبال خوب مردم در سفرهای نوروزی از استان‌های جنوبی کشور، محورهای این استان‌ها نیز در روزهای اخیر شاهد ترافیک پرحجم و روان بوده است. 

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در پایان تاکید کرد: توصیه همیشگی پلیس رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و انجام استراحت به‌موقع در طول سفر بخصوص برای رانندگان است. همچنین از عموم هموطنان عزیز می‌خواهیم از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سرقت غیرمجاز اکیدا پرهیز کنند تا صحیح و سالم به مقصد خود برسند و از سفرهای نوروزی بیشترین لذت را ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز