خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا اعلام شد:

۳۷۳ کشته و ۱۰۵۰۰ مجروح در تصادفات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۰۸۰

جانشین پلیس راه راهور فراجا گفت: متاسفانه تا امروز صبح ۴ فروردین ماه ۳۷۳ نفر در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نیز مجروح شده اند.

سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین پلیس راه راهور فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌ها اظهار کرد: امروز شروع مرحله دوم سفرهای نوروزی آغاز شده و همزمان بازگشت مسافران نیمه اول سفرهای نوروزی را هم داریم به همین دلیل در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور بخصوص استان‌های زیارتی و سیاحتی و استان‌های شمالی از ترافیک پرحجمی به صورت رفت و برگشت برخوردار هستند. 

جانشین پلیس راه راهور فراجا در ادامه  عنوان کرد: امروز محدودیت‌هایی نیز در نظر گرفته شده است. در محورهای آزادراه تهران-شمال و چالوس هم در مسیر رفت و هم در برگشت ترافیک پرحجم است و هنوز محدودیتی اعمال نشده، ولی احتمال دارد بعد از ظهر امروز محدویت شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران – شمال را اجرا کنیم. 

سرهنگ محبی اضافه کرد: توصیه می‌شود هموطنان و رانندگان قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند. برای بازگشت دو تا سه برابر زمان عادی وقت درنظر بگیرند و شتابی برای رسیدن به مقصد نداشته باشند. همچنین ابتدای روشنایی روز بازگشت داشته باشند و برگشت از سفر را به ساعات پایانی شب که ساعات خستگی افراد است موکول نکنند. 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تا امروز صبح ۴ فروردین ماه ۳۷۳ نفر در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نیز مجروح شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز