خبرگزاری کار ایران

در ۶ روز ابتدایی طرح ملی نوروزی؛

امدادرسانی عوامل عملیاتی هلال‌احمر استان تهران به ۳۴ حادثه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۵۹۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: از ابتدای طرح ملی نوروزی تا کنون، عوامل عملیاتی این جمعیت به ۳۴ حادثه مختلف امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ شاهین فتحی مدیرعامل این جمعیت در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات قوچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است. 

وی ادامه داد: همانند سال‌های گذشته تیم‌های امداد و نجات در پایگاه‌های ثابت و موقت در محورهای اصلی استان تهران مستقر هستند تا بهترین خدمات را به هموطنان ارائه دهند. 

فتحی تصریح کرد: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده تا کنون ۳۴ مورد حادثه از جمله ۱۶ حادثه جاده ای، دو کوهستان، ۱۵ مورد خدمات حضوری و یک مورد شهری رخ داده است که تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر استان تهران به این حوادث امدادرسانی کردند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: در این حوادث ۱۲۱ نفر دچار مصدومیت شدند که ۸ نفر از مصدومان به دلیل نیاز به دریافت خدمات بیمارستانی، توسط آمبولانس‌های هلال‌احمر استان تهران به مراکز درمانی منتقل شدند. 

این مقام مسئول تأکید کرد: هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با حادثه‌ای که نیاز به امدادرسانی وجود دارد، با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال احمر تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز