خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس راه فراجا در گفت و گو با ایلنا:

یک طرفه شدن محورهای چالوس و آزادراه تهران شمال/ توقیف ۷۲ ساعته خودروی رانندگانِ با ۲ تخلف همزمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۳۹۹

جانشین پلیس راه فراجا گفت: در محورهای چالوس و آزادراه تهران شمال، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح ایجاد شده و مسیر جنوب به شمال این محدوده یک طرفه شده است و این محدودیت در صورت بالا بودن حجم ترافیک تا پایان شب ادامه پیدا می‌کند.

سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین پلیس راه فراجا در گفت و گو با ایلنا با اشاره به مساعد بودن شرایط آب و هوا پس از تحویل سال نو گفت: ترافیک در محورهای خروجی شهر تهران به سمت استان‌های زیارتی و سیاحتی و استان‌های شمالی کشور و سایر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور از جمله سمنان، خراسان رضوی، قم، فارس و قزوین ترافیک پرحجمی را تجربه می‌کنند. 

جانشین پلیس راه فراجا تصریح کرد: برای جلوگیری از ترافیک سنگین محدودیت‌هایی در نظر گرفته‌ایم و امروز (اول فروردین) در محورهای چالوس و آزادراه تهران شمال، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح ایجاد شده و مسیر جنوب به شمال این محدوده یک طرفه شده است و این محدودیت در صورت بالا بودن حجم ترافیک تا پایان شب ادامه پیدا می‌کند. 

سرهنگ محبی گفت: هم اکنون محور هراز دارای ترافیک پرحجمی است و ریزش سنگ در این محور رخ داده که روی یک دستگاه خودرو نیز برخورد اتفاق افتاد که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت. در محدوده پلور تا آب اسک ترافیک کندی وجود دارد که تا ساعات پیش رو برطرف می‌شود. 

وی متذکر شد: مسافران رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند. برخورد جدی با تخلفات حادثه‌خیز به همه همکاران ابلاغ شده است. با توجه به اینکه چنین تخلفاتی جان هم وطنان را مورد مخاطره قرار می‌دهد بدون اغماض برخورد می‌کنیم. خودروی رانندگانی که مرتکب دو تخلف رانندگی حادثه ساز به صورت همزمان شوند، ۷۲ ساعت در توقیف پلیس قرار می‌گیرد. علاوه بر اعمال قانون نمره منفی نیز برای این رانندگان در نظر گرفته می‌شود. 

جانشین پلیس راه فراجا ادامه داد: بیشترین علت حوادث رانندگی، خستگی و خواب آلودگی، سرعت و سبقت‌های غیرمجار و انحراف به چپ است که در سالهای قبل نیز همین عوامل از علل وقوع تصادف مرگ بار در جاده‌های کشور بوده است. 

وی در آخر در خصوص حجم مسافران نوروزی نیز اظهار کرد: امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز، حجم مسافران نسبت به سالهای قبل کمتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز