خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا اعلام کرد:

مجموعه انتظامی کشور بیش از ۹۰ شهید در سال ۱۴۰۲ تقدیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۵۶

فرمانده فراجا با بیان این که مجموعه انتظامی کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم مردم کرد، گفت: تلاش می‌کنیم آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزنیم که سال ۱۴۰۳ توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) «رزمایش اقتدار نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ» با حضور سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده فراجا، سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس پایتخت، سایر فرماندهان انتظامی و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در میدان آزادی تهران برگزار شد. 

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در این رزمایش ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و پیشاپیش سال نو به مردم ایران زمین و پرسنل فراجا گفت: سالی که آخرین لحظات آن را طی می‌کنیم با تقدیم بیش از ۹۰ شهید در راه آرامش و امنیت مردم پشت سر گذاشته شد، مردمی که شایسته بهترین‌ها خاصه در بعد امنیت و انتظام هستند. 

وی افزود: عهد و پیمان با شهدای انقلاب، مجموعه انتظامی و شهدای سال ۱۴۰۲ می‌بندیم که رهرو آن‌ها باشیم؛ به جانبازان انقلاب و انتظامی درود فرستاده و عهد می‌بندیم که تامین‌کننده و حافظ جان و مال مردم و خدمتگزار آن‌ها باشیم. 

رئیس پلیس کشور ادامه داد: در حالی که در نوروز و تعطیلات زمانی حاصل می‌شود تا مردم خستگی یک سال را از تن بیرون کنند و استراحتی توأم با آرامش انجام دهند، مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی در بهار قرآن و طبیعت از آسایش خود گذشته تا امنیت و آرامش مردم را پایداری کنند، آن‌ها بر این عهد ایستاده و امروز نمونه‌ای از آمادگی خود در کشور را به نمایش گذاشتند. 

فرمانده فراجا تاکید کرد: امروز پلیس خدمتگزار از مرز، شهر به شهر، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌های سراسر کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفته است تا خادمان خوبی برای مردم باشند، شهرهای مسافرپذیر در زمره پوشش کامل نیروی انتظامی قرار دارند. 

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزنیم که سال ۱۴۰۳ توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد. اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیرگی داشته باشند. 

رادان تصریح کرد: سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند و با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر نیز برخورد لازم صورت گرفته و رصد و پایش مرزها را نیز با دقت انجام می‌دهیم. 

وی یادآور شد: امروز رزمایش پلیس پایتخت با چند هزار خودرو، موتور و یگان‌های انتظامی، آگاهی و راهور در شرق و غرب استان تهران برنامه‌ریزی شده است تا با تلاش بی‌وقفه در خدمت مردم باشیم. 

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: امیدواریم همه شهروندان با رعایت مقررات و مسائل امنیتی و انتظامی در نگهداشت وسایل خود همکاران خوبی برای پرسنل نیروی انتظامی باشند. 

وی در پایان از خانواده‌های نیروهای انتظامی کشور عذرخواهی کرد که امسال هم در تعطیلات باید صبوری بیشتری داشته باشند تا این امر مهم در آماده‌باش همسران و فرزندان آن‌ها برای تأمین امنیت و آرامش مردم اثرگذار باشد. 

گفتنی است، در رزمایش امروز که با شعار «آرامش و امنیت در بهار قرآن و بهار طبیعت» برگزار شد، فرمانده فراجا از گشت‌های موتوری و خودرویی و سایر یگان‌های نمونه مستقر در میدان آزادی که قرار است در طرح اقتدار نوروز ۱۴۰۳، آرامش و امنیت را برای ساکنان پایتخت در روزهای تعطیل به ارمغان بیاورند، بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز