خبرگزاری کار ایران

فعالیت مستمر گشت های ویژه پلیس آگاهی مبتنی بر جغرافیای جرم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۷۰۶

رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید به ارتقاء توان و آمادگی عملیاتی گفت: حضور مستمر گشت های ویژه پلیس آگاهی به صورت موثر و مبتنی بر جغرافیای جرم فعالیت می کنند.

به گزارش ایلنا از پلیس، سردار" محمد قنبری" در جلسه شورعملیاتی در جمع معاونان این  پلیس ضمن درود به شهدای فراجا به ویژه شهدای پلیس آگاهی اظهار داشت: در سال جاری همه واحدهای پلیس آگاهی تلاش خود را انجام دادند تا بتوانند امنیت مطلوبی را ارائه دهند.

 

وی با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان مهمترین رکن سازمان باید درجهت ارتقاء انگیزه کارکنان تلاش کند، افزود: فرمانده و مدیران باید موضوع رضایتمندی کارکنان و خانواده آنها را با برنامه های هدفمند و متنوع در دستور کاری قرار دهند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: رعایت نظم و انضباط در تمامی حوزه های عملیاتی بسیار مهم است که بر این مبنا ماموریت ها به شکل مطلوب اجرا می شود.

وی با اشاره به تهدیدات پیش رو  که توسط دشمن در جنگ شناختی در حال انجام است از مدیران و روسا خواست تا با آموزش مناسب کارکنان نسبت به مقابله و مبارزه با اقدامات خصمانه  دشمن اقدام نمایند.

سردار "قنبری"، با اشاره به حضور کارکنان در برنامه های تعطیلات  نوروز گفت: برنامه ریزی برای این ایام باید به صورتی باشد که کارکنان به غیر از وظیفه خدمتی خود به فرایض دینی و خانواده نیز توجه داشته باشند.

وی با اشاره به آماده باش واحدهای تشخیص هویت به ویژه بخش بررسی صحنه جرم در ایام نوروز، گفت: سیاستگذاری سال جدید صیانتی- آموزشی خواهد بود که بر مبنای ارتقاء آن می توان به کشف علمی جرایم نیز کمک کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پیاده سازی معماری سازمانی  فراجا در حوزه ماموریت های پلیس آگاهی فراجا افزود: سازوکارهای این موضوع برمبنای ظرفیت موجود آماده شده و اقدامات لازم باید در سال آینده اجرا شود.

وی با تاکید به ارتقاء توان و آمادگی عملیاتی مطلوب تصریح کرد:  حضور گشت های ویژه پلیس آگاهی به صورت موثر و مبتنی بر جغرافیای جرم فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز