خبرگزاری کار ایران

۲۲۰ عملیاتِ آتش نشانی پایتخت در شب چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۰۹

شهردار تهران گفت: باید در آینده تمهیداتی داشته باشیم که از اقداماتی که آسیب جانی و مالی برای جامعه دارد، پیشگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در شب چهارشنبه پایان سال با حضور در ستاد فرماندهی و مرکز پاسخگویی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: امسال با توجه به تجربه سال گذشته، ظرفیت های آتش نشانی به صورت همه جانبه به کار گرفته شد و بیش از ۳هزار نفر و  با ماشین آلات متعدد به میدان آمدند. همه مراکز آتش نشانی خدمات خود را تشدید کردند و از ساعت ۷صبح تا ۲۳ بیش از ۶۴۰۰ تماس با این مرکز صورت گرفته و ۲۲۰ عملیات تا ساعت ۲۳ انجام شده است.

وی ادامه داد: به لطف خدا تا کنون فوتی  نداشتیم، اما تعداد مصدومیت ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. امیدواریم در ساعات پایانی رفتار احساسی و نادرست فروکش پیدا کند که شادی را به عزا تبدیل نکند.

شهردار تهران گفت: باید  در آینده تمهیداتی داشته باشیم که از این جنس کارها و  اقداماتی که آسیب جانی  و مالی برای جامعه دارد پیشگیری کنیم. درحقیقت بهترین گزینه خود مردم(به‌ ویژه جوانان و نوجوانان) هستند که با فرهنگ سازی درست و با شادی های بدون مواد آسیب زا بتوانند شرایط را به شکلی دنبال کنند که شهر و شهروندان را دچار آسیب نکنند.

زاکانی تصریح کرد: امروز هم ستاد مرکزی برای این کار در مجموعه شهرداری تهران شکل گرفت و همه ظرفیت های شهرداری، به ویژه آتش نشانی و دستگاه های دیگر مانند فراجا و دستگاه های قضایی، مجموعه بسیج و... دست به دست هم دادند تا حوادث تلخ را به حداقل کاهش دهند و میزان حداقل را هم  به بهترین شکل مدیریت کنند.

وی ادامه داد: در همه مناطق ۲۲گانه ستاد  توسط متولیان مناطق و دستگاه های مرتبط تشکیل شد. کار را از حوزه مرکزی  تقسیم کردیم و به لطف خدا شرایط مدیریت و ظرفیت های به کار گرفته شده نسبت به قبل بیشتر شده است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز