خبرگزاری کار ایران

استفاده از توان حداکثری اتوبوسرانی تهران در ایام پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۲۷۰

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اقدامات این شرکت برای خدمات‌رسانی در ایام پایانی سال به‌منظور اجرای «طرح استقبال از بهار» را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی علیزاده ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی و همچنین بهار طبیعت و آغاز سال جدید با تاکید بر اجرای دقیق «طرح استقبال از بهار»، گفت: در حوزه اتوبوسرانی علاوه بر به‌کارگیری ظرفیت حداکثری ناوگان، طرح استقبال از بهار در پایانه‌ها، توقفگاه‌ها، سامانه‌ها و مراکز تعمیرگاهی در حال اجرا است. همچنین به نظافت و وضعیت فعال بودن اتوبوس‌ها رسیدگی شده است تا برای ایام پایانی سال و خدمات رسانی در سال جدید آماده باشند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره تمهیدات ویژه این شرکت برای ارائه خدمات حمل‌ونقلی در ایام پایانی سال و شب‌های ماه مبارک رمضان، افزود: خطوط منتهی به بازارها و مراکز خرید شناسایی شده است و تقویت می‌شود و ضمن ارائه خدمات شبانه‌روزی در خطوط تندرو، سایر خطوط پرتقاضا و منتهی به اماکن پرتردد تا ساعت ۲۳ خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی با بیان این که در حوزه بهره‌برداری و فنی تمام تلاش بر این بوده است که حداکثر ظرفیت اتوبوس‌های فعال استفاده شود تا با توجه به شلوغی و ازدحام بهترین خدمات‌رسانی صورت گیرد، عنوان کرد: نیروهای انسانی تلاشگر اتوبوسرانی در تمام شبانه‌روز مشغول خدمات‌رسانی خواهند بود.

علیزاده خاطرنشان کرد: زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال، ماه مبارک رمضان و شهرآورد پایتخت از جمله خدمات ویژه اتوبوسرانی در روزهای باقیمانده از سال و ابتدای سال نو خواهد بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان این که از ابتدای دوره کنونی مدیریت شهری حدود ۸۰۰ دستگاه نوسازی و در سال جاری نیز نزدیک به ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده‌اند، ادامه داد: بودجه قابل توجهی برای نوسازی اتوبوس‌ها در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است و تلاش شهردار بر این است که با ظرفیت‌های جدید و نوسازی و بهسازی، ناوگان با وضعیت بهتری از گذشته در خدمت مردم تهران باشد.

براساس اعلام روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، علیزاده در پایان گفت: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری، امید است که بتوانیم در سال جدید ناوگان را نوسازی کنیم و به شرایط مطلوبی برای خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز