خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران:

طرح «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» در استان تهران کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۶۳۴

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از اجرای طرح «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» در این استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برای ارائه خدمات متناسب ایام نوروز آمادگی صد در صد داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران حامد یزدی مهر، صبح چهارشنبه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن از آغاز اجرای طرح «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این طرح از هفته پایان اسفندماه ۱۴۰۲ همزمان با آغاز سفرهای نوروزی شروع و تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

یزدی مهر در تشریح جزئیات بیشتر این طرح با تاکید بر ضرورت آمادگی صد در صدی همه دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری و عملیات پاسخ به بحران برای ارائه خدمات متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، به مردم گفت: طرح «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» به رصد و پایش تمامی مخاطرات احتمالی طبیعی و جاده‌ای استان خواهد پرداخت و در این راستا مطالبه جدی مدیریت بحرن از دستگاه‌ها، فراهم آوری شرایط ایمن برای سفرهای نوروزی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه به اقدامات پیشگیرانه در حوزه شناسایی مخاطرات و بررسی نقاط ضعف حوزه خدمات رسانی به سفری ایمن برای مردم در این ایام اشاره و عنوان کرد: لایروبی مسیل‌ها و رودها، بررسی و ایمن سازی مسیرها، پل‌ها و تقاطع‌های آب گذر و رصد و پایش شبانه روزی مخاطرات از مهم‌ترین موارد در این زمینه است.

وی بر لزوم ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران  همزمان با شروع سفرهای نوروزی در استان تاکید کرد و افزود: موضوع ایمنی محورهای مواصلاتی نیازمند دقت، توجه و بررسی ویژه است که به این واسطه خدمتی مطلوب به مردم شریف صورت گیرد و نوروزی بی دغدغه همراه با بهره مندی حداکثری از برکات و فیوضات ماه رمضان فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز