خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران:

​برنامه کاهش خطر حوادث و سوانح کلان شهر تهران تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۹۳

​مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از تدوین برنامه کاهش خطر حوادث و سوانح کلان شهر تهران با مشارکت دستگاه‌های مسؤول موضوع ماده ۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، حامد یزدی مهر، عصر پنج شنبه با اشاره به بند پ ماده ۴ قانون مدیریت بحران کشور در خصوص برنامه استانی کاهش خطر حوادث و سوانح و آمادگی و پاسخ از برگزاری جلسه بررسی اسناد تکلیفی قانون مدیریت بحران کشور ویژه اسناد کلان شهر تهران خبر داد. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق قانون، مشارکت همه دستگاه‌های مسؤول موضوع ماده (۲) در تهیه و تدوین برنامه کاهش خطر حوادث و سوانح و آمادگی و پاسخ ضروری است و به همین منظور در جلسه مذکور از دستگاه‌ها خواستیم تا با تکیه بر شناخت مخاطرات، آسیب‌پذیری ها، ظرفیت‌ها و راهکارهای کاهش خطر استان تهران، مستندات مرتبط با حوادث و نقاط ضعف و قوت را احصا و برای تدوین این سند موارد را ارائه کنند. 

یزدی مهر با اشاره به اینکه این برنامه عملیاتی و اجرایی بوده و به جزئیات می‌نگرد، افزود: در زمان وقوع بحران‌های احتمالی دستگاه‌ها با بهره گیری از سند آمادگی و پاسخ به هماهنگی بین سازمانی واقف بوده و برای پاسخ مؤثر به حوادث، به انجام وظایف می‌پردازند. 

وی در ادامه با تاکید بر ارائه داده‌ها و مستندات از سوی دستگاه‌ها عنوان کرد: با تدوین سند کاهش خطر حوادث و سوانح مخاطرات اولویت‌بندی شده و با هدف افزایش تاب آوری آسیب‌پذیری‌های مناطق دسته‌بندی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز