خبرگزاری کار ایران

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور اعلام کرد:

حمایت پژوهشگاه هواشناسی از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و پایان‌نامه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۵۳۵

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور از حمایت این پژوهشگاه از شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلی دانشجویان سراسر کشور با موضوع پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت هواشناسی، مدل‌های عددی و کاربرد هوش مصنوعی در هواشناسی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی رهنما، رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور از حمایت این پژوهشگاه از شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلی دانشجویان سراسر کشور با موضوع پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت هواشناسی، مدل‌های عددی و کاربرد هوش مصنوعی در هواشناسی خبر داد. 

وی با تاکید بر اهمیت پیش‌بینی آب‌وهوا و تغییرات اقلیمی اظهار داشت: با توجه به اهمیت پیش‌بینی آب‌وهوا و موضوع تغییر اقلیم که آثار و تبعات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی متعددی را به همراه داشته است، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور این آمادگی را دارد تا از پایان‌نامه‌های دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و پسادکتری با موضوعات هواشناسی حمایت کند.

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور همچنین درباره موضوعات مورد حمایت این پژوهشگاه توضیح داد: پیش‌بینی‌های کوتاه مدت هواشناسی، رادارهای هواشناسی، مدل‌های عددی، کاربرد هوش مصنوعی در هواشناسی، آلودگی هوا و موضوعاتی از این دست از مواردی هستند که در نظر داریم در این پژوهشگاه مورد حمایت قرار دهیم.

براساس اعلام روابط‌عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، رهنما در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری خوبی که بین دو مجموعه پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد، بتوانیم از ظرفیت علمی استادان، پژوهشگران و دانشجویان سراسر کشور در این حوزه بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز