خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امنیتی استانداری تهران:

تبلیغات خصمانه استکبار جهانی هیچ تاثیری بر حضور پرشور مردم در انتخابات نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۹۱

مدیرکل امنیتی استانداری تهران گفت: تبلیغات خصمانه استکبار جهانی هیچ تاثیری بر حضور پرشور مردم در انتخابات امروز نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید کمال سادات، مدیرکل امنیتی استانداری تهران گفت: امروزه شاهد این امر هستیم که تبلیغات خصمانه استکبار جهانی بر آن است تا حضور مردم را کمرنگ نشان دهند و این خود نشان دهنده اهمیت انتخابات است.

وی ادامه داد: علی رغم وجود تهدیدات و بیانیه های گروهک های تروریستی و اقدامات فضای مجازی، تدابیر لازم در حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران و همچنین از سوی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان اتخاذ شده و طبق رصدهای صورت گرفته تا این لحظه هیچ مشکل خاصی در سطح استان تهران گزارش نشده است.

سادات گفت: مردم در یک محیط با آرامش در سطح استان تهران در حال رای دادن هستند که این امر نشان دهنده انگیزه بالای دستگاه ها و مردم است.

مشاور استاندار در خصوص محافظین صندوق ها در تهران گفت: در تهران بزرگ بیش از یازده هزار محافظ صندوق مشغول خدمت رسانی و انجام وظیفه هستند و همچنین در هر یک از حوزه های انتظامی ویژه شرق و غرب تهران نیز بیش از چهار هزار محافظ صندوق وجود دارد.

وی آرامش و امنیت انتخابات امروز را نتیجه تدابیر و تلاش حدود یکسال گذشته تمامی دستگاه های اجرایی، نظارتی، امنیتی، فرمانداران، امامان جمعه در تبیین موضوعات انتخاباتی دانست.

و با بیان اینکه حضور پرشور مردم نشان از هوشمندی و بصیرت آن ها است، اظهار داشت: امروز در مجموعه استانداری تهران و در حوزه معاونت امنیتی و انتظامی، نمایندگان دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی حضور دارند و میز هدایت شعبه ها و مراکز که در سطح شعبات وجود دارد، رصد و کنترل می شود و به هر گزارشی در اسرع وقت رسیدگی می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز