خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی:

آموزش و پرورش دستاوردهای سایر دستگاه‌ها را هم معرفی کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۹۵۳

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویکرد آموزش و پرورش باید به گونه‌ای باشد تا علاوه بر معرفی پیشرفت‌های خود، دستاوردهای سایر نهادها و دستگاه‌های کشور را نیز در دستور کار روایتگری خود قرار دهد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در سی‌وششمین نشست شورای راهبردی این سازمان، با تبریک اعیاد شعبان و گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و معلمان شهید، گفت: باید در برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای عمل کنیم که در راستای اجرایی‌سازی اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گام برداریم. 

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، اظهار نمود: شرکت در انتخابات از مطالبات مقام معظم رهبری است و ان شاالله در انتخابات پیش رو نیز شاهد مشارکت حداکثری مردم شریف کشورمان باشیم. 

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه فرهنگیان در جامعه نقش الگویی و مرجعیت دارند، تصریح کرد: حضور حداکثری فرهنگیان و معلمان در صحنه انتخابات می‌تواند مشوق مردم در صنوف دیگر جامعه باشد. 

محمودزاده استقلال، حاکمیت ارزش‌های دینی و استعمارزدایی را از اصلی‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: باید با بصیرت‌افزایی و تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برای نسل جوان، اعتمادسازی و امید را تقویت کنیم. 

وی دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش در ۲ حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را بسیار قابل توجه دانست و گفت: رویکرد آموزش و پرورش باید به گونه‌ای باشد تا علاوه بر معرفی پیشرفت‌های خود، دستاوردهای سایر نهادها و دستگاه‌های کشور را نیز در دستور کار روایتگری خود قرار دهد. 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در پایان، افزود: استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی در روایت پیشرفت بسیار موثر است و با آموزش‌های تخصصی به راویان دانش‌آموزی می‌توانیم تاثیرات بیشتری را از روایتگران شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز