خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد:

افزایش تعداد تورهای گردشگری پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۲۳۶

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از افزایش تعداد تورهای گردشگری نسبت به سنوات گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر قاسمی با تأکید بر اینکه طی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۴۵۰۰ تور در شهر تهران توسط شهرداری برگزار شده است، اظهار کرد: تعداد تورهای گردشگری در مقایسه با سنوات گذشته افزایش پیدا کرده است. کما اینکه دیگر مانند سنوات گذشته، تورهای گردشگری تنها به ایام نوروز ختم نمی‌شود و طی سال هم همچنان برنامه تورهای گردشگری برقرار است و در حال ارائه خدمات گردشگری به مجموعه‌های مختلف هستیم. 

وی با اشاره به اینکه گردشگری آسان و ارزان همیشه در دستور کار ستاد گردشگری شهرداری تهران قرار دارد، اظهار کرد: در این راستا قراردادی در خصوص اتوبوس های گردشگری بسته شد که به واسطه آن بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در جهت گردشگری آسان و ارزان از طریق محلات در اختیار شهروندان قرار داده شد. یکی از خروجی های این امر طرحی با عنوان «به وقت عاشقی؛ یک و بیست دقیقه» بود که بالغ بر ۱۲ هزار نفر از شهروندان تهرانی در آن شرکت کردند.

بر اساس گزارش سایت شهر، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در خاتمه افزود: در ایام مبارک دهه فجر هم از تمام محلات تهران به مقاصد انقلاب و اماکنی که مکان محور و یا رویداد محور هستند مانند زندان قصر، موزه عبرت و مکان‌های مختلفی که به نوعی در موضوع انقلاب نقش آفرینی کردند، گردشگری آسان و ارزان داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز