خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد:

​آمادگی کامل ناوگان اتوبوسرانی برای بارش برف و یخبندان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۷۶۹

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تبریک دهه فجر، از تدابیر و تمهیدات این مجموعه برای فصل سرما و بارش نزولات آسمانی خبر داد و گفت: ناوگان تجهیز شده و تمامی عوامل آمادگی کامل دارند.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده گفت: اتوبوسرانی تهران اقداماتی را در خصوص الزامات فنی و تجهیزاتی و همچنین شناسایی معابر پر شیب و با تقاضای سفر بالا انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه برای همه اتوبوس‌ها ضد یخ زده شده و نسبت به تجهیز اتوبوس‌ها به زنجیر چرخ اقدام شده است، اظهار کرد: نیروهای عملیاتی و نظارتی شرکت واحد با اشتغال حداکثری نسبت به نظارت و گشت های میدانی اقدام می کنند و خودروهای امدادی نیز در مسیرهای شیب‌دار مستقر می شوند.

علیزاده در ادامه با اشاره به لغزندگی معابر و به ویژه مسیرهای ویژه تردد اتوبوس در هنگام بارندگی و برودت هوا، از بی توجهی برخی موتورسواران و وسایل نقلیه شخصی به خطوط ویژه اتوبوس در سطح شهر انتقاد کرد و گفت: موتورسواران برای حفظ جانشان وارد خطوط ویژه نشوند.

مدیرعامل شرکت واحد افزود: در ایام بارانی و برفی به دلیل لغزندگی سطح معابر، حوادث رانندگی افزایش می یابد و همکاران ما در اتوبوسرانی با مشکلات دو چندانی در این خصوص مواجه هستند تا آنجا که برخی از این حوادث موجب وقایع جبران ناپذیری می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان، گفت: از رانندگان و شهروندان قانون مداری که با رعایت قوانین شرکت واحد را در ارائه خدمات مطلوب یاری می کنند قدردانی میکنیم و از مسئولان مربوطه تقاضا داریم که تمهیدات ویژه تری نسبت به گذشته در خصوص خطوط تندرو اعمال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز