خبرگزاری کار ایران

محدودیتی در فروش نان در تهران نیست/کمتر از۱۰درصد نانوایی های استان دچار کسر سهمیه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۴۳۸

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران گفت: محدودیتی در فروش نان در تهران نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد علیمهری معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران در برنامه میز اقتصادی شبکه خبر با تاکید بر نبود تغییر در سهمیه نان تهران اظهارداشت: خوشبختانه در استان تهران کسر سهمیه آرد فقط در کمتر از ۱۰درصد نانوایی ها استان انجام شده است و مهمترین دلیل آن کم فروشی و گران فروشی بود و محدودیتی در فروش و عرضه آرد و نان در تهران نیست.

وی در ادامه افزود: در کارگروه آرد و نان استان به شکایات نانوایی ها رسیدگی می شود و همچنین دلیل کسر سهمیه نیز در سامانه رصد می شود تاکنون کمتر از۳۰مورد کسر سهمیه نانوایی ها که در کارگروه آرد و نان استان تهران توسط اتحادیه مطرح و در سامانه مورد بررسی قرار گرفت که به دلیل کم فروشی و گران فروشی بود.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران در ادامه تصریح کرد: به عنوان نمونه می توان به واحد نانوای سنگگ اشاره کرد که سهمیه ۱۰تن آرد خود را با رقم ۲/۵ برابر هزینه به فروش رسانده که این نشان می دهد به ازای یک نان ۲بار کارت کشیده شده است.

علیمهری در ادامه با اشاره به پیگیری مسائل سهمیه آرد برای شهرستان هایی که اتباع بدون کارت خرید نان انجام می دهند خاطرنشان کرد: معمولا کارخانه آرد ۲روز مانده به تحویل آرد میزان سهمیه نانوایی ها را در اختیار استان قرار می داد که با توجه به رصد کارگروه های آرد و نان و نگاه فرمانداری های هر شهرستان ویرایش در میزان سهمیه انجام شود. اکنون با توجه به حجم رسیدگی خواسته شد تا این آمار یک ماه زودتر به استان تحویل شود تا با دقت بیشتر بررسی و سهمیه ویرایش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز