خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد:

ایجاد رشته‌های مرتبط با نیازهای استان هرمزگان در پردیس جامع دریاساحلی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۷۲۲

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه این دانشگاه امکان ایجاد رشته‌های مرتبط با نیازها در استان هرمزگان را دارد گفت: این مهم با ایجاد زیر ساخت‌ها و همکاری اعضا هیات علمی محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اولین نشست شورای عالی راهبردی پردیس جامع دریاساحلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور استاندار هرمزگان، رئیس و معاونین دانشگاه، نمایندگان مجلس و شورای شهر بندرعباس و مدیرعاملان صنایع استان در محل پردیس دریا ساحلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بندرعباس برگزار شد. 

در این نشست، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه این دانشگاه همواره به واسطه استانداردهای بالای آموزش و پژوهش جزو دانشگاه‌های برتر کشور بوده است، گفت: به واسطۀ این جایگاه خاص، دانشگاه صنعتی امیرکبیر امکان ایجاد و پشتیبانی رشته‌های مختلف در استان و همچنین رشته‌های نوین و میان رشته‌ای را دارد. 

وی تأکید کرد: لازم است مشارکت استان در برنامه ریزی و پیگیری فعالیت‌های این دانشگاه در استان هرمزگان و سواحل جنوبی افزایش یابد. 

رهایی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه در حوزه‌هایی چون دریایی، هوش مصنوعی و هوافضا اظهار کرد: یکی از علل ایجاد شورای عالی لزوم مشارکت استان در برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های دانشگاه در جنوب کشور است و لازم است رشته‌های جدید در پردیس دریاساحلی متناسب با نیازهای استان و سواحل جنوبی تعریف شود. 

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر به قابلیت‌های ویژه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تدوین و ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای در حوزه‌های مورد نیاز استان اشاره و خاطر نشان کرد: این توسعه به پشتوانه کلیه زیرساخت‌ها و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تهران، ماهشهر و کیش در پردیس جامع دریاساحلی دانشگاه حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز