خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر خبر داد:

سفر مجدد شهردار تهران به چین در طی روزهای آتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۳۱

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران در روزهای پیش‌رو مجددا به چین سفر خواهد کرد تا تفاهم‌نامه اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت برقی را به قرارداد تبدیل کند.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در حاشیه آغاز دویست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز شهردار تهران گزارشی از پویش امید و افتخار ارائه خواهد کرد و لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ نیز اگر آماده بود، در جلسه امروز ارائه خواهد شد.

وی افزود: متمم بودجه پیشنهادی امسال بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان بوده که در حال بررسی است.

چمران با بیان این که امروز صبح مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی خبر داده بود که تعدادی از اتوبوس‌های اورهال‌شده به ناوگان بازخواهد گشت، اظهار داشت: بنده اطلاعی از تعداد این اتوبوس‌ها ندارم. تعدادی از اتوبوس‌های وارداتی نیز در چند روز آینده به صورت آزمایشی وارد خطوط خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهردار تهران در روزهای پیش رو به چین سفر خواهد کرد تا تفاهم‌نامه اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت برقی را به قرارداد تبدیل کند. امیدواریم هرچه سریعت‌ر اتوبوس‌ها را در تهران ببینیم. 

چمران گفت: تا امروز ۲ هزار دستگاه اتوبوس برقی به پیشنهاد وزارت صمت پیش‌بینی شده است و امیدواریم مابه‌التفاوت قیمت برقی و دیزلی با کمک‌های دولتی تامین شود. این ۲ هزار دستگاه متعلق به شهر تهران است و سایر کلانشهرها باید خودشان اقدام کنند.

وی با بیان این که فکر می‌کنم باید رقم ویژه‌ای برای اعتبارات حمل‌ونقل عمومی در بودجه سال آینده همچون امسال پیش‌بینی شود، یادآور شد: جزئیات و رقم این بودجه باید در بررسی‌های بعدی مشخص شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در آغاز جلسه امروز شورا ضمن ابراز امیدواری نسبت به رفع مشکلات آزادراه شهید بروجردی و شهید شوشتری، عنوان کرد: یکی از کارهای فاخر معماری و چشم‌نوازی که در شهر صورت گرفته، ایستگاه متروی جهاد است و همکاران ما در مترو نشان دادند که اگر بخواهند کار کنند، می‌توانند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، چمران خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این معماری را پیش ببریم، بسیار زیباتر از طراحی ساده است و نشان می‌دهد که از این مسیر عبور کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز