خبرگزاری کار ایران

چمران تشریح کرد:

جزئیات جلسه شهردار و استاندار تهران درباره قرارگاه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۷۳

رئیس شورای شهر تهران جزئیاتی درباره جلسه صبح امروز شهردار تهران، استاندار تهران و جمعی از مسئولان درباره قرارگاه اجتماعی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز جلسه‌ای با حضور شهردار تهران، استاندار تهران و مسئولان دستگاه‌های مختلف به میزبانی استاندار تهران برگزار شد.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز صحن شورا در جمع خبرنگاران درباره جزئیات این جلسه گفت: قرارگاه اجتماعی تلاش می کند تا بتواند یک ساماندهی مثمری را انجام دهند.

او درباره آغاز به کار قرارگاه گفت: فعالیت این قرارگاه شروع شده است و زمان جلسات بعدی را هنوز معین نکردند چرا که عده ای می گفتند سه ماه و عده ای یک ماه و این قبیل اختلاف نظرها در زمان بندی وجود دارد.

چمران درباره قرارگاه اجتماعی گفت: استاندار تهران و کل استان تهران و اطراف آن را شامل می شود چرا که تهران و استان تهران را به تنهایی نمی شود درنظر گرفت. وقتی قرارگاه  بزنیم و هرکسی از هرجایی می آید به او آب و غذا و جا و کار بدهیم، همه می آیند اینجا که این خدمات را بگیرند و از این امکانات استفاده کنند.

چمران تاکید کرد: این مسأله را باید ریشه ای و در کل کشور حل کنیم که جای خود دارد و در حقیقت ما باید به وظیفه خود در تهران عمل کنیم.

رئیس شورای شهر در پاسخ به اینکه آیا اعتبارای هم دیده شده است؟ گفت: بحث اعتبار مطرح نشد اما باید اعتبارات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز