خبرگزاری کار ایران

انجمن‌های علمی؛ سفیران ترویج فناوری در دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۱۸۲

دبیر علمی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت گفت: ارتباط انجمن‌های علمی دانشگاه‌های کشور با پارک‌های علم و فناوری یکی از ارکان ترویج فناوری در کشور است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، کمیل بابایی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان و دبیر علمی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت گفت: اعضای انجمن‌های علمی وظیفه دارند که جریان علمی را تقویت کنند و با هدف ترویج فناوری در دانشگاه‌ها با جامعه ارتباط برقرار کنند. از این رو یکی از اهداف شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت؛ اعلام آثار و دستاوردهای انجمن‌ها و اتحادیه‌های علمی دانشجویی کشور بود. 

وی افزود: در راستای تفاهم‌نامه‌ای که بین معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت فناوری و نوآوری این وزارتخانه منعقد شده است جلسه‌ای هم‌اندیشی برگزار شد تا بتوانیم راهکارهایی برای ارتباط بیشتر بین انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور پیشنهاد و برنامه‌ریزی کنیم. 

بابایی درباره این جشنواره گفت: دبیرخانه علمی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت از ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرد و ۱۶۵۰ اثر دریافت کرد که با همکاری بیش از ۳۰۰ داور از اعضای هیئت علمی و متخصصان فناوری از پارک‌های علم و فناوری کشور توانست از برگزیدگان این دوره با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان وی، تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز