خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان حفاظت محیط زیست به زنجان سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۸۱

مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با سفر حضرت آیت الله رییسی، ریاست محترم جمهور، به استان زنجان سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علیرضا نورمحمدی، مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست در تشریح سفر علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، بیان داشت: علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با سفر رییس جمهوری کشورمان و اعضای هیات دولت، به استان زنجان سفر می‌کند. 

وی افزود: این سفر در راستای پیگیری مصوبات سفر قبلی به این استان در دولت سیزدهم و بررسی میدانی مشکلات و معضلات محیط زیستی استان زنجان انجام خواهد گرفت. 

مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به انکه این دومین سفر علی سلاجقه به این استان است، تاکید کرد: شرکت در نشست تخصصی تبیین دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه محیط زیست با حضوراساتید دانشگاها، مدیران صنایع و معادن شرکت‌های دانش بنیان و تشکلهای محیط زیستی در استان زنجان از جمله اصلی‌ترین برنامه‌های وی به استان زنجان خواهد بود. 

وی تصریح کرد: بازدید از شهرک‌های تخصصی صنعتی و افتتاح پروه‌های مرتبط، دیدار با خانواده شهدا و شرکت درجلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه به استان زنجان خواهد بود. 

نور محمدی بازدید از صنایع و پروژه‌های صنعتی استان را اقدامی برای کاهش و حذف عنصر کبالت از پسماندهای ویژه روی و همچنین چالش‌های شهرک صنعتی این استان عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز