خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشگاه تربیت پلیس:

ورزش باعث تربیت روح و جسم نیروهای مسلح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۷۷

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) گفت:‌ ورزش در نیروهای مسلح از یک سو موجب تربیت روح و جسم کارکنان می‌شود و از سوی دیگر، تشکیل تیم‌های ورزشی و حضور آنان در مسابقات ورزشی بین‌المللی، پیام صلح و دوستی کشورمان را به جهان مخابره می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار حبیب‌الله جان‌ثاری در مراسم افتتاحیه سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های نیروهای مسلح و یادواره سردار حاج قاسم سلیمانی که به میزبانی دانشگاه امام حسن (ع) فراجا برگزار شد، اظهار داشت: این المپیاد با مناسبت‌هایی که درآمیخته شده، به نوعی المپیاد فرهنگی و ورزشی است، چراکه از یک سو با میلاد بانوی دوعالم و روز مادر و از سویی با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها همراه شده است و به همین مناسبت‌ هم جای عرض تسلیت و هم تبریک دارد.

وی افزود: چهار سال پیش سردار دل‌ها و فرمانده جبهه مقاومت به دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسید و جمهوری اسلامی با امید به شما جوانان پاسخ سخت و کوبنده‌ای را با موشک باران پایگاه عین الاسد به آنان داد و بزرگترین پایگاه آنان در منطقه را با خاک یکسان کرد.

جان‌ثاری در بخش دیگری از اظهارات خود گفت:‌ از آنجایی که نیروی انسانی در نیروهای مسلح کشور از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار است، همواره تاکید بر تقویت آن بوده است و ورزش علاوه بر تقویت جسم نظامیان، در تربیت روح آنان نیز موثر است. ورزش در نیروهای مسلح از یک سو موجب تربیت روح و جسم کارکنان می‌شود و از سوی دیگر، تشکیل تیم‌های ورزشی و حضور آنان در مسابقات ورزشی بین‌المللی، پیام صلح و دوستی کشورمان را به جهان مخابره می‌کند.

وی با بیان این که امروز شما جوانان مایه مباهات و فخر نظام جمهوری اسلامی هستید، خاطرنشان کرد: قطعا دانش و علم و تزکیه نفس در کنار آمادگی جسمانی می‌تواند ما را در انجام ماموریت‌ها موفق بدارد و این‌ها جزو راهبردهای نیروهای مسلح است.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، در این مراسم که مزین به پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) شد از یک مادر شهید نیز به عنوان نمادی از صبر و مقاومت و به عنوان نمادی از جمع کثیر مادران ایران زمین تقدیر به عمل آمد.

سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح در بازه زمانی ۱۳ تا ۲۶ دی‌ماه به میزبانی مشترک آجا، سپاه، فراجا و وداجا در رشته‌های کشتی آزاد، شنا، تکواندو، پنجگانه نظامی، جودو، کاراته و والیبال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز