خبرگزاری کار ایران

مهار آتش در یک گاراژ در خیابان سی‌ متری جی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۰۱۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره آتش‌سوزی در یک گاراژ در خیابان ۳۰ متری جی توضیحاتی را ارائه کرد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۱:۰۵ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی به آدرس خیابان ۳۰ متری جی خیابان فتح‌آبادی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک گاراژ به وسعت بیش از دو هزار متر مربع که در آن تعداد زیادی غرفه با وسایل ناایمن مانند بلوک و سقف‌های شیروانی در کنار هم با کاربری‌های مختلف ردیف شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در یکی از این بخش‌ها که کارگاه تعمیر خودرو بود و ۶ دستگاه خودرو قرار داشت آتش‌سوزی اتفاق افتاده بود. ۳ الی ۴ خودرو کاملا شعله‌ور بود و در حال سرایت به دو خودروی دیگر بود. آتش در آستانه سرایت به سایر بخش‌های این گاراژ بود.

ملکی تاکید کرد: آتش‌نشانان بلافاصله به سرعت از چند جهت کار خود را آغاز کرده و به آتش شعله‌ور شدند و توانستند به سرعت آتش را تحت کنترل خود درآوردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی برجای نگذاشت اما خسارت مالی زیادی برجای گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز