خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

مصدومیت دو نفر در پی تصادف تانکر حمل مایعات نفتی و خودروی شست‌وشوی معابر در جاده بهشت‌زهرا(س)

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۶۷۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از تصادف دو دستگاه تانکر حمل مایعات نفتی و خودروی شست‌وشوی معابر در جاده بهشت‌زهرا(س) خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 07:06 صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب جاده بهشت‌زهرا(س) به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می‌شود یک دستگاه خودروی شست‌وشوی معابر که در حاشیه جاده مشغول شستن گاردریل‌ها بود در محل مخصوص خود در حال تردد بود با یک دستگاه تانکر مخصوص حمل مایعات نفتی که خوشبختانه خالی بود به هنگام حرکت از مسیر نامشخصی منحرف می‌شود و با شدت با خودروی شست‌وشو برخورد می‌کند و باعث واژگونی خودروی شست‌وشو می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تانکر نیز واژگون شده و عرض بزرگراه را به صورت کامل مسدود می‌کند. این حادثه باعث می‌شود اتاق تانکر حمل مایعات دچار حریق شده اما خوشبختانه هر دو سرنشین از اتاقک خارج شده و باتوجه به مصدومیت‌هایی که داشتند تحویل عوامل اورژانس می‌شوند.

ملکی تصریح کرد: بنزین هر دو تانکر روی زمین پخش شده بود که آتش‌نشانان به سرعت اقدام به ایمن‌سازی کرده و با حضور دو دستگاه جرثقیل خودروها به حالت اولیه برگشته و بزرگراه ایمن‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز