خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت اعلام کرد:

برنامه‌ریزی برای مولدسازی املاک در اختیار صندوق بازنشستگی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۹۱

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری پایتخت بر ضرورت سودآوری شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی شهرداری تهران با رویکرد افزایش ارائه خدمات به بازنشستگان تاکید کرد و از برنامه‌ریزی برای مولدسازی املاک در اختیار این صندوق خبر داد.

به گزارش ایلنا، لطف‌الله فروزنده در جلسه مدیران سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و شرکت‌های تابعه این سازمان گفت: صندوق‌های وابسته به شهرداری تهران باید با استفاده از ظرفیت‌های شهرداری و با توجه به نرخ تورم، برای صاحبان صندوق که همان بازنشستگان هستند، تولید ارزش کنند.

وی به فلسفه وجودی شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی شهرداری اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود ظرفیت‌های بالای اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته از آنها برای رسیدن از نقطه زیان به نقطه سود برنامه‌های مدون درخواست کرده‌ایم و با جدیت اجرایی شدن برنامه‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

معاون شهردار تهران گفت: هدف‌گذاری انجام‌شده با در نظر گرفتن ماموریت‌های محوله، ایجاد تحول در سرویس‌دهی و خدمات رسانی به شهروندان، کاهش هزینه و افزایش درآمد و بهره‌وری در سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد بود.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، فروزنده در پایان با تاکید بر لزوم مولدسازی املاک در اختیار صندوق بازنشستگی شهرداری بیان کرد: باید با تقویت بخش اقتصادی سازمان بازنشستگی و سازماندهی آن، به سمت مولدسازی دارایی‌ها پیش برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز