خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت:

تصمیمی برای خام‌فروشی دارایی‌های شهرداری تهران نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۲۱۴

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر مولدسازی املاک شهر تهران گفت: هیچ تصمیمی بر خام فروشی دارایی های شهرداری نداریم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، لطف‌الله فروزنده با اعلام این مطالب در جلسه شورای معاونین مالی و اقتصاد شهری مناطق ۲۲گانه، سازمان‌ها و شرکت‌ها گفت: ما خام‌فروشی نداریم و نگاهمان در مدیریت شهری جدید این است که اگر قرار است ملکی به کمیسیون ماده ۵ یا ... برود، پیش از فروش و یا واگذاری این فرآیند را در راستای افزایش ارزش افزوده انجام دهیم و بعد از آن ارزش ملک ارزیابی می‌شود.

وی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) با تاکید بر تحقق درآمد نقد اظهار داشت: کسب درآمدهای پایدار  و کاهش هزینه‌های  غیرضرور، مهمترین اولویت‌های معاونت مالی و اقتصاد شهری است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه افزایش شفافیت و انضباط مالی را  از دیگر  اولویت‌های این معاونت عنوان کرد و گفت: شفافیت، انضباط مالی، اطلاع‌رسانی دقیق و تمرکز بر قانون، کاهش فساد را به دنبال دارد. 

فروزنده با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم جهت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران تصریح کرد: تسویه بدهی پیمانکاران با حفظ تکریم آنان مهم‌ترین اولویت معاونت مالی و اقتصاد شهری است و بر همین اساس با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی ادارات کل مرتبط، پرداخت دیون پیمانکاران با سرعت بیشتری صورت پذیرفت.

وی با تاکید بر تحقق بخشی از منابع غیرنقد شهرداری تهران و ادامه پیگیری برای تحقق هرچه بیشتر این منابع اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ای که برای تحقق منابع غیر نقد داریم، در تلاش هستیم تا بتوانیم بخش غیرنقد را نیز محقق کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ضمن اشاره به عملیات بستن حساب‌ها در شهرداری تهران گفت: با همکاری اداره‌کل برنامه و بودجه و اداره کل مال و اموال، فرآیند بستن حساب‌های مناطق ۲۲گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران  در موعد قانونی بسته شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز