خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران عنوان کرد:

۶ تصفیه‌خانه تهران به هم متصل می‌شوند/ بهره‌برداری از پروژه «رینگ آبرسانی تهران» تا سال ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۳۰

فرماندار تهران گفت: با اجرای پروژه کلان رینگ آب‌رسانی موسوم به طرح حضرت قمر بنی هاشم، ۶ تصفیه خانه واقع در تهران به هم اتصال پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، در بازدید احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در بازدید از پروژه طرح رینگ آبرسانی تهران که با همراهی بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، اصغری مدیرعامل شرکت تامین و تصفیه آبفای تهران و محمدنژاد سرپرست بخشداری کن صورت گرفت، فرماندار تهران بیان داشت: با اجرای این طرح، ۶ تصفیه خانه واقع در تهران بهم اتصال پیدا خواهند کرد.

فرماندار تهران افزود: کل طول این خطوط ۱۷۰ کیلومتر بوده که در سال جاری ۲۵ کیلومتر دیگر آن اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۰ کیلومتر از این پروژه با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان اجرایی شده، گفت: این پروژه تا انتهای سال ۱۴۰۳ به بهره برداری کامل رسیده و انتقال آب پیرامون شهر تهران را به شکل مطلوبی فراهم خواهد ساخت.

قیومی، اتصال مخازن و خطوط انتقال ۶ تصفیه خانه را از ویژگی مهم این طرح دانست و اضافه کرد: اجرای ۵۰ کیلومتر آخر این پروژه نیازمند اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی می باشد که پیگیری‌های لازم از محل اعتبارات ملی، استانی و تبصره ۳ درحال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز