خبرگزاری کار ایران

ضامن وام با کمک نیکوکاران ستاد دیه تهران آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۵۵۹

کارمندی که ضامن وام همکارش بوده، با شکایت شاکی و بدهی سیصد میلیون تومانی راهی زندان شده بود، با کمک نیکوکاران ستاد دیه تهران به کانون خانواده بازگشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، محمّد ج. کارمند شرکت خصوصی که ضامن وام همکارش شده بود، با شکایت شاکی به پرداخت سیصد میلیون تومان محکوم و در ندامتگاه تهران بزرگ به سر می برد.

همچنین همکار محمد که وام را از شخصی دریافت کرده بود، متواری شده و وی با امضای سفته ضمانت و الزام به پرداخت مبلغ وام با تأخیر و تأدیه زندانی بود.

بنا به این خبر، ستاد دیه استان تهران با همکاری نیکوکاران و قبولی اعسار از سوی مراجع قضایی، ضمن پرداخت نصف بدهی محمد، زمینه آزادی وی را پس از سه ماه فراهم کردند وی به کانون خانواده بازگشت.

شایان ذکر است: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز