خبرگزاری کار ایران

همزمان با فرا رسیدن روز دانشجو؛

بازدید وزیر بهداشت از خوابگاه دانشجویی الزهرا (س)

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۴۶

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، ضمن بازدید از خوابگاه دانشجویی الزهرا (س) در تهران و گفتگوی صمیمانه با دانشجویان، دستورات لازم برای رفع مشکلات این خوابگاه دانشجویی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهرام عین اللهی، چهارشنبه شب (۱۵ آذر ماه) و به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو از خوابگاه دخترانه دانشجویی الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد و ضمن گفت و گوی صمیمانه با دانشجویان، از نزدیک در جریان مشکلات خوابگاهی دانشجویان قرار گرفت. 

وزیر بهداشت در این بازدید با اشاره به اهمیت رفاه دانشجویان، گفت: رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت است و تلاش می‌کنیم با تامین منابع مالی، خوابگاه‌های دانشجویی را به استانداردهای لازم برسانیم. 

عین اللهی در این بازدید، پس از شنیدن مسائل و مشکلات دانشجویان، دستورات لازم را برای رفع مشکلات خوابگاهی و سایر مسائل رفاهی دانشجویان صادر کرد

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر تامین منابع مالی برای بازسازی خوابگاه‌های موجود و احداث خوابگاه‌های جدید، در تماس با وزیر مسکن و شهرسازی پیگیر خرید زمین جهت احداث خوابگاه دانشجویی شد و وزیر مسکن و شهرسازی نیز قول مساعد داد تا در آینده نزدیک این همکاری و اقدام با توافق بین وزارتخانه‌های بهداشت و مسکن و شهرسازی صورت گیرد. 

در این بازدید، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مونا زینالو، مشاور وزیر بهداشت در امور زنان، پازوکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مدیران و مسئولان وزارتخانه و دانشگاه حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز