خبرگزاری کار ایران

۲ خوابگاه دخترانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازسازی و تجهیز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۷۹۸

پروژه‌های بازسازی، بهسازی و تجهیز خوابگاه‌های دخترانه شهیدان «فرزانه» و «ساده» دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور خیرین و مسئولان این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سراهای دانشجویی دخترانه شهیدان «فرزانه» و «ساده» پس از بازسازی و تجهیز از جمله تامین کامل تجهیزات اعم از کمد، تخت، فرش، کولرگازی، یخچال و سرویس مطالعه و همچنین بازسازی کامل ابنیه ساختمان، افزایش ظرفیت سالن مطالعه، سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه متمرکز متناسب با سرانه، ایجاد و نصب آسانسور و تبدیل پنجره‌ها به pvc و بازسازی اساسی موتورخانه و تجهیزات تاسیساتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

در حاشیه این مراسم و پس از افتتاح این دو سرای بازسازی و تجهیزشده، علیرضا رهایی و جمعی از مسوولان دانشگاه در نشستی با حضور خیرین (سعیدی، خداوردی و قلمچی) بر تداوم مساعدت‌ها و حمایت‌های ارزشمند و موثر خیرین در زمینه نیازهای حوزه «رفاه و خدمات دانشجویی» بر مبنای اولویت و اهمیت آن تاکید کردند. 

گفتنی است، در پایان این مراسم که به همت امور دانشجویی و اداره امور خوابگاه‌ها برگزار شد، از خیرینی که در بازسازی و تجهیز این خوابگاه‌ها حمایت و مساعدت داشتند و همچنین تعدادی از پرسنل خدوم اداره امور خوابگاه‌ها با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز