خبرگزاری کار ایران

در نشست معاون شهردار با رئیس پلیس راهور پایتخت تاکید شد؛

لزوم حل مشکلات مربوط به ایمنی معابر مناطق ۲۲ گانه تهران در اسرع وقت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۳۵

نشست مشترک معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و رئیس پلیس راهور پایتخت به میزبانی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار و در این نشست، بر لزوم حل مشکلات حوزه ایمنی معابر پایتخت در اسرع وقت تاکید شد.

به گزارش ایلنا، عباس شعبانی ضمن تاکید بر ضرورت تبادل نظر و حل موضوعات مشترک موجود در مناطق با مجموعه پلیس راهور برای برنامه‌ریزی و سرعت بخشیدن به تسریع مشکلات مربوط به ایمنی در شهر به‌ویژه در معابر بزرگراهی و پرتردد گفت: حل موضوعات مشترک با نشست‌های تخصصی مکرر راهگشای بزرگی برای رفع موانع موجود و کاهش آمار منجر به مرگ و میر در سطح شهر است.

وی افزود: در همین راستا، ابلاغ طرح تحولی ۲۰گانه خدمت در مناطق ۲۲گانه شهر تهران و اختصاص ۳ بند ویژه ایمنی معابر در این طرح، حرکت رو به جلویی در راستای ارتقای خدمت به شهروندان شهر است.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریت شهری پایتخت در راستای برنامه ریزی و پیشبرد کاهش آمار تصادفات منجر به فوت، بر ضرورت ارتقای ایمنی معابر شهر تاکید و در همین راستا، همکاری همه‌جانبه پلیس راهور در این خصوص را اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز