خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی رییس سازمان حفاظت محیط زیست برای جذب نخبگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۶۸۶

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امکان جذب هر نیروی نخبه‌ای که از شرایط لازم برخودار باشد در این سازمان فراهم است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به وجود ۳۶۰ نفر نیروی طرحی در سازمان محیط زیست گفت: این نیروها متعهدانه در حال خدمت هستند و طی سه سال گذشته تبدیل وضعیت آن‌ها پیگیری شده تا برای بهبود شرایط شغلی همکاران، راهکاری قانونی ایجاد شود. 

رییس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: فراخوان آزمون استخدامی برای جذب ۵۷۰ نیروی جدید در سازمان حفاظت محیط زیست کشور از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام شده است که از این تعداد حدود ۳۵۰ محیط‌بان و مابقی به عنوان کارشناس جذب خواهند شد. 

وی از مجوز جذب ۲۵۰ نفر دیگر در این سازمان خبر داد و افزود: فراخوان جذب این تعداد پس از برگزاری آزمون مذکور اعلام خواهد شد. 

به گفته سلاجقه ساماندهی بدنه کارشناسی سازمان حفاظت محیط زیست و محیط بانی از اولویت‌های مهم سازمان به شمار می‌رود. 

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مشکلی در جذب نیروهای نخبه در این سازمان وجود ندارد، گفت: هر نیروی نخبه‌ای که از شرایط لازم برخودار باشد شرایط جذب آن در سازمان فراهم است. 

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: در قوانین مربوط به محیط‌بان‌ها خلاءهای قانونی وجود دارد که طرح آن در دستور کار مجلس شورای اسلامی است و فرمانده یگان حفاظت سازمان و مشاور امور ایثارگران در حال پیگیری آن هستند. 

سلاجقه اظهار امیدواری کرد: تلاش داریم هر چه سریع‌تر این قانون که در برگیرنده همه مسایل مربوط به شهدا و ایثارگران محیط زیست است نهایی شود تا شاهد تسریع و کوتاه‌تر شدن فرآیندها باشیم. 

سلاجقه ادامه داد: ۱۵۴ شهید محیط زیست و خدمت در کشور وجود دارد که موضوع احراز شهادت آن‌ها باید طبق قانون انجام شود و فرآیندهای قانونی آن در حال انجام است. 

وی تعداد جانبازان محیط زیست را ۳۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: برخی مصدومیت در ماموریت نبودند اما به دنبال این هستیم که راهکاری ایجاد شود تا این بخش از محیط بانان نیز از مزیت‌های حداقلی بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز