خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد:

بهره برداری از۴۲ بوستان در تهران تا ۳ ماه آینده/پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی فاز اول «رود دره فرحزاد»

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۶۸۷

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» خبر داد و گفت: ۴۲ بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده در سطح شهر تهران به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، حسین نظری با اعلام این مطلب، گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز در سطح شهر تهران ۴۲ بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: تعداد ۴۲ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شامل ۲۲بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و ۲۰ بوستان مادر و کودک در مناطق ۱-۲-۳-۴-۵-۶-۸- ۱۰-۱۲- ۱۳-۱۶- ۱۷-۱۹- ۲۰- ۲۱ و ۲۲ تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت پروژه احیاء و ساماندهی رود دره فرحزاد، گفت: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های شهرداری تهران محسوب می شود که در شهرداری های مناطق ۲ و ۵ واقع شده است. در روند پیشرفت فیزیکی این پروژه معارضات ملکی وجود دارد که در حال مذاکره جهت رفع معارضین موجود در این پروژه هستیم.

نظری در ادامه افزود: فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» به مساحت ۴۵هکتار است که ان شاالله تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این پروژه تاکنون بیش از ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته باید در موعد مقرر افتتاح و برای استفاده عموم شهروندان به بهره برداری برسد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، فاز بعدی پروژه «رود دره فرحزاد» نیز در حال طراحی برای اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز