خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنل تخصصی سرمایه‌گذاری در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های خلاق و دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۶۳۹

پنل تخصصی «سرمایه گذاری» در نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آینده ملت‌ها و جایگاه آن‌ها در عرصه بین‌المللی وابسته به توسعه دارایی‌های نرم و فرهنگی آن‌ها است، از این رو پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به عنوان اولین و تنها پارک تخصصی کشور در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان عضو پارک، در محل دانشگاه علم و فرهنگ کرده است. در همین راستا در بخش جنبی نمایشگاه پنلی برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خلاق و دانش بنیان ایجاد خواهد شد. 

در این پنل‌ها که بخش اصلی نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان حوزه فرهنگ و هنر و فناوری‌های نرم هستند، تعدادی از فعالان بزرگ اقتصادی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری از جمله صندوق سرمایه‌گذاری پرشیا فاند، صندوق پژوهش و فناوری مدرس، صندوق پژوهش و فناوری سلامت تهران، گروه سرمایه‌گذاری کارایا، شرکت توسعه کارآفرین بهمن، خانه خلاق ب، شرکت نوآور شتاب دهنده منش، شتاب دهنده تریگ آپ و شتاب دهنده نوین تک حضور خواهند داشت و شرکت‌ها به منظور جذب سرمایه طرح‌ها و ایده‌های خود را به صورت پیچ دک برای این شرکت‌ها ارائه خواهند کرد. 

مدت زمان ارائه هر شرکت ۲۰ دقیقه خواهد بود و پس از آن میزان سرمایه‌پذیری هر شرکت به آن‌ها اعلام خواهد شد تا این نمایشگاه پلی برای شناخت بیشتر سرمایه گذاران خطرپذیر از حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند. 

این پنل روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار خواهد شد وعلاقه مندان برای شرکت می‌توانند به صورت رایگان به نشانی زیر به آدرس https://evand.com/events/iccip-demo-day مراجعه کنند. 

این نمایشگاه از ۳۰ لغایت ۲ آذر به ریاست محمدحسین ایمانی خوشخو در محل پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز