خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران اعلام کرد:

پیشرفت مطلوب عملیات اجرایی ساخت و تکمیل ساختمان جانبی حسینیه شیخ زاهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۹۲۶

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن بازدید از عملیات اجرایی ساخت و تکمیل ساختمان جانبی حسینیه شیخ زاهد از پیشرفت مطلوب این پروژه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مسعود حق‌لطفی، سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از پروژه ساخت و تکمیل ساختمان جانبی حسینیه شیخ زاهد در منطقه ۱۲ بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در این بازدید ضمن اعلام پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این پروژه خاطرنشان کرد: فاز نخست این پروژه شامل تخریب، خاکبرداری، اجرای سازه نگهبان، فونداسیون، اسکلت بتنی و سفت‌کاری در مهرماه سال جاری به اتمام رسیده و پروژه وارد عملیات نازک‌کاری و تاسیسات در فاز دوم شده است.

حق‌لطفی، قرار گرفتن پروژه در بافت فرسوده و ایمن‌سازی ساختمان‌های پیرامونی را از عواملی دانست که عملیات اجرایی را با پیچیدگی‌های خاصی مواجه ساخته بود و این سازمان را بر آن داشت تا رعایت کلیه اصول ایمن سازی و مهندسی را در دستور کار قرار دهد.

گفتنی است، ساختمان جانبی حسینیه شیخ زاهد با زیربنای ۴۷۵ مترمربع در ۴ طبقه، شامل زیرزمین، همکف و طبقات اول و دوم با کاربری فرهنگی و آموزشی در حال تکمیل است و بهره‌برداری از آن موجب افزایش سرانه فرهنگی و آموزشی در منطقه ۱۲ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز