خبرگزاری کار ایران

انتقاد قائمی از اجرا نشدن برخی احکام برنامه چهارم توسط شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۷۱۴

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که در سال اول اجرای برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، برخی احکام که زمان‌بندی کمتر از یک سال داشته‌اند یا مورد عمل قرار نگرفتند یا گزارش اقدامات به شورا ارائه نشده است.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر قائمی، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و دومین جلسه دوره ششم پارلمان شهری پایتخت در خصوص برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران گفت: برنامه چهارم به عنوان برنامه تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری با تعریف شاخص‌های سنجش‌پذیر برای سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ تهیه و در اسفندماه سال قبل ابلاغ شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که در تدوین برنامه چهارم علاوه بر توجه به ویژگی‌های اساسی برنامه‌نویسی به شاخص‌های هریک از احکام توجه شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که در سال اول اجرای برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، برخی احکام که زمان‌بندی کمتر از یک سال داشته‌اند یا مورد عمل قرار نگرفتند یا گزارش اقدامات به شورا ارائه نشده است.

وی با تاکید بر این که ۱۱ حکم ۶ ماهه در برنامه چهارم داریم، یادآور شد: زمان‌بندی برای این احکام با نظر واحدهای مربوطه در نظر گرفته شده و زمان آن گذشته و گزارش آن ارائه نشده است. چهار حکم دیگر مهلت هشت ماهه دارند و به‌زودی مهلت آن به اتمام می‌رسد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، قائمی در پایان گفت: یک حکم نیز مهلت ۹ ماهه دارد و حکم ۱۴۱ نیز فاقد زمان است و براساس آن شهرداری باید هر ۶ ماه یکبار گزارش اقدامات خود را در برنامه چهارم توسعه در صحن شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز