خبرگزاری کار ایران

دستگیری یکی دیگر از عاملان درگیری خونین در محله سعادت‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۱۹۵

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی دیگر از عاملان اصلی درگیری منجر به جرح چند نفر از شهروندان در محله سعادت‌آباد پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواسط ماه جاری و در پی دریافت پرونده‌ای با موضوع ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد توسط تعدادی از اراذل و اوباش غرب تهران در محله سعادت‌آباد و شکایت شاکیان این پرونده، بلافاصله پلیس با جدیت تمام بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: از همان ساعات اولیه درگیری،  تحقیقات پلیسی انجام و ۲ تن از عاملان درگیری در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شناسایی و بازداشت شده شدند. در طول چند روز گذشته  نیز ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران موفق به شناسایی مخفیگاه یکی دیگر از عاملان و مرتبطان با این پرونده در محله طرشت شدند.

راستی  ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند که این فرد شرور را در مخفیگاهش دستگیر کنند و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس انتقال دهند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان این که متهم در اظهارات اولیه هدفش را از این اقدام شرورانه قدرت‌نمایی و جلب توجه عنوان کرده است، تصریح کرد: افراد دستگیرشده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه درگیری مسلحانه، حمل سلاح و مهمات غیرمجاز، نزاع و شرارت دسته‌جمعی و ... هستند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رهنگ راستی در پایان با اشاره به این که از مخفیگاه این متهمان مقادیری سلاح سرد غیرمجاز کشف شد، خاطرنشان کرد: شناسایی سایر متهمان احتمالی پرونده در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز