خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۸۶۳

مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان طی حکمی از سوی وزیر علوم به عنوان بازرس موضوع تبصره یک ماده «۹۱» قانون مدیریت خدمات کشوری منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان امور دانشجویان، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی «مجتبی شرانجانی» را به عنوان بازرس موضوع ماه (۹۱) قانون مدیریت خدمات کشوری در سازمان امور دانشجویان منصوب کرد. 

آیین معارفه و ابلاغ حکم بازرس موضوع تبصره یک ماده (۹۱) قانون مدیریت خدمات کشوری در سازمان امور دانشجویان با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد. 

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار دارد با جدیت و پشتکار در محدوده تخلفات این ماده (رشوه‌خواری و سوءاستفاده از مقام اداری) بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و ضمن رعایت بی‌طرفی و امانت‌داری، گزارش‌های متقن خود را مطابق با ترتیبات مقرر در دستورالعمل اجرایی مواد «۹۱ و ۹۲» قانون تهیه و ارائه نمایید. 

لازم به ذکر است مطابق تبصره یک ماده (۹۱) این قانون، دستگاه‌های اجرایی موظفند علاوه بر نظارت مستقیم مدیران از طریق انجام بازرسی‌های مستمر داخلی، توسط بازرسان معتمد و متخصص در اجرای این ماده نیز نظارت مستقیم نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز