خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

سازمان منابع طبیعی در حفاظت از انفال با کسی تعارف ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۵۸۹

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: حفاظت از انفال به‌ویژه جنگل‌ها و مراتع وظیفه اصلی سازمان است و منابع طبیعی در انجام اقدامات حفاظتی با کسی تعارف ندارد.

به گزارش ایلنا، عباسعلی نوبخت پیش از ظهر امروز (شنبه ۱۳ آبان) با حضور در دفتر سرهنگ علی ملکی آهنگران، فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی کشور و بازدید از سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۹ افزود: حفاظت از منابع طبیعی شب و روز نمی‌شناسد و گشت و مراقبت و حفاظت از زمین به هیچ عنوان تعطیل‌پذیر نیست.

رئیس سازمان منابع طبیعی کشور همچنین صداقت، امانت‌داری، تعهد و مردم‌داری را در انجام ماموریت‌ها امری لازم و ضروری برشمرد و بر حفظ انفال و منابع طبیعی با انجام اقدامات حفاظتی هوشمندانه تاکید کرد.

نوبخت در ادامه از معاونین و مدیران سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور خواست هرگونه همکاری‌های لازم را با مجموعه یگان حفاظت منابع طبیعی در اجرای ماموریت محوله داشته باشند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، در این جلسه سرهنگ علی ملکی آهنگران، فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی کشور نیز گفت: انجام هرگونه اقدام هوشمندانه در منابع طبیعی نیازمند هم‌افزایی و همکاری سایر بخش‌هاست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جزیره‌ای عمل کردن و بی‌خبری از عملکرد سایر بخش‌ها می‌تواند در روند و پیشرفت کار یک آفت محسوب شود و تعامل دوسویه و یک‌صدایی می تواند موجب ارتقای عملکردی سایر بخش‌های منابع طبیعی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز