خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان منابع طبیعی کشور:

منابع طبیعی و مردم لازم و ملزوم یکدیگر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۴۶۶

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: منابع طبیعی برای پویایی و کارآمدی بیشتر نیازمند مردم است و مردم نیز نیازمند منابع طبیعی هستند. بنابراین منابع طبیعی و مردم لازم و ملزوم یکدیگرند.

به گزارش ایلنا، عباسعلی نوبخت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در حاشیه دیدار مردمی این هفته خود گفت: ما وظیفه داریم منابع طبیعی را با مردم و برای مردم حفظ کنیم و این نعمت و امکاناتی که امروز در اختیار سازمان قرار دارد و از گذشتگان به دست ما رسیده است باید به بهترین شکل به نسل آینده منتقل شود.

وی افزود: وظیفه ما این است که با تحولات اقلیمی که در دنیا و ایران دامن‌گیر نسل‌های حال و آینده می‌شود، منابع طبیعی را به سمتی هدایت کنیم که اولا پوشش گیاهی موجود حفظ شود و سپس به فکر ارتقای کمی و کیفی آن باشیم.

رئیس سازمان منابع طبیعی کشور ادامه داد: منشور سازمان منابع طبیعی حکم می‌کند که با ارباب رجوع با خوش‌روحی رفتار شود و مردمانی که از اقصی نقاط کشور به سازمان می‌آیند، باید ضمن تکریم از آنان، مشکلاتشان را بررسی و حل کنیم. این کار در هر جلسه دیدارهای مردمی با حضور معاونان و مدیران دست اندرکار در ستاد سازمان و همچنین مدیران ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها ادامه دارد.

نوبخت با بیان این که سازمان منابع طبیعی، اراده دارد در ملاقات و دیدار با ارباب رجوع مشکلات بین مردم و منابع طبیعی را حل کند، ادامه داد: حفظ منابع طبیعی و پوشش گیاهی کشور وظیفه اصلی ما است، ولی درکنار آن، وظیفه خود می‌دانیم با در نظر گرفتن حداقل خسارت به طبیعت، شرایطی را فراهم آوریم تا مردم و بهره‌برداران بتوانند حداکثر انتفاع را از منابع طبیعی ببرند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در پایان گفت: به عنوان یک جنگلبان و حافظ سرسبزی کشور، مطمئن هستم همان‌گونه که مردم ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادگی کردند، در جنگی که اکنون اقلیم برای سرزمین ما ایجاد کرده است، با نقش‌آفرینی و مشارکت مردم بخصوص در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت می‌توان پوشش گیاهی شادابی را برای نسل بعدی کشور به یادگار گذاشت.

براسسا اعلام مرکز اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، نوبخت و معاونان او در دیدار مردمی این هفته با ۵۰ نفر از اقشار مختلف مردم در محل ستاد سازمان منابع طبیعی در تهران ملاقات کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز