خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

انهدام باند پزشکان قلابی در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۶۶۷

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند پزشکان قلابی در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان، اطلاعاتی دریافت کردند که افرادی با تشکیل یک باند مخوف و سازمان‌یافته، به صورت غیر قانونی در عرصه پزشکی و موارد پزشکی بانوان فعالیت می‌کنند که شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، پس از چند ماه بررسی و تحقیقات پلیسی، با اقدامات تخصصی اعضای این باند را شناسایی کردند و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های ماموران مشخص شد که متهمان با تشکیلاتی سازمان‌یافته دست به اقدامات مجرمانه و غیرقانونی می‌زنند و سرکرده باند که خود را با هویت جعلی معرفی می‌کند، با همدستی سایر اعضای این باند اقدامات مجرمانه پزشکی انجام می‌دهد و مبالغ بسیار هنگفتی را از شهروندان دریافت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با مستندسازی از اقدامات مجرمانه متهمان، ماموران پلیس برای دستگیری آنها اعزام شدند و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، سرکرده این باند و دو نفر از اعضای آن را در شهرستان زاهدان دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف تعداد زیادی اقلام و داروهای ممنوعه و غیرمجاز در بازرسی از محل، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیس در خصوص سایر جرایم احتمالی ادامه دارد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، جلیلیان در پایان تصریح کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، فضای حقیقی و مجازی را رصد می‌کند و با اقتدار با هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز