خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۴۸ ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۹۴۹

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل مسلح که شهروندی را به قتل رسانده بود و به یکی از استان های همجوار متواری شده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از کشف جسد شهروندی در یکی از محورهای اصلی شهرستان نیکشهر، بلافاصله کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: سرانجام طی کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع قتل، متهم این پرونده که ساکن یکی از استان‌های همجوار بود، شناسایی شد و پس از انجام اقدامات قانونی، ماموران به مخفیگاه او اعزام شدند و طی عملیاتی غافلگیرانه قاتل را دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه کشف کردند.

جلیلیان با بیان این که متهم پس از روبه‌رو شدن با مستندات علمی، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و انگیزه خود را سرقت خودروی مقتول اعلام کرد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد: اگر با سارق مسلح روبه‌رو شدید، از درگیر شدن با او اکیدا خودداری کنید و در اولین فرصت با پلیس تماس بگیرید و مشخصات خودرو و ظاهری او را اعلام کنید تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز