خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اعلام کرد:

تداوم اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر از اطراف مراکز آموزشی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۲۹۷

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از تداوم اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده، جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر در محلات سطح شهر تهران بخصوص در اطراف مراکز آموزشی طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله‌محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم‌خیز و آلوده و اطراف مراکز آموزشی با اقتدار کامل در مناطق آلوده شهر تهران به اجرا درآمد. 

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) در خلال اجرای این طرح، طی ۱۰ روز گذشته موفق به جمع‌آوری ۴ هزار و ۴۱۱ معتاد متجاهر و دستگیری یک هزار و ۲۰۷ خرده‌فروش و توزیع‌کننده موادمخدر در سطح پایتخت شدند که از مخفیگاه متهمان، مجموعا ۲۰۰ کیلو و ۷۲۶ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران پرتلاش یگان امداد و کلانتری‌های تابعه پلیس پیشگیری فاتب در اجرای این طرح موفق حضور مستمر و قابل تقدیر داشتند. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، باباپور در پایان اظهار داشت: اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهر تهران بخصوص اطراف مدارس و دانشگاه‌ها با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه به صورت مستمر ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز