خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

ارتباط با قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برای روحانیون طرح امین بسیار مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۱۴

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش در همایش افتتاحیه روحانیون طرح امین گفت: ارتباط با قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برای روحانیون طرح امین بسیار مهم است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام حمید نیک‌زاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش با توجه به اهمیت حضور روحانیون طرح امین در مدارس گفت: حضور روحانیون طرح امین می‌تواند مکمل فعالیت‌های فرهنگی در مدارس باشد. 

حجت الاسلام نیکزاد ادامه داد: نگاه به طرح امین یک نگاه کاملا فرهنگی است و موجب بازدارندگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز شده است. وی همچنین افزود: فعالیت روحانیون طرح امین مطابق شیوه نامه این طرح با هیچ یک از عوامل مدرسه تداخل ندارد بلکه مکمل فعالیت آن‌ها است. 

مشاور وزیرآموزش و پرورش با اشاره به اهمیت نقش مدیران مدارس میزبان طرح امین گفت: مدیران مدارس میزبان طرح امین در سال گذشته بیشترین همکاری را با مبلغین داشته‌اند و برای این همکاری از مدیران و مجموعه آموزش و پرورش سپاسگذاریم. 

حجت الاسلام نیکزاد در انت‌ها ضمن تشکر از تمامی مبلغین و مجموعه آموزش و پروش استان البرز، گفت: هدف نهایی همه ما تربیت دانش آموز صالح و عالم است و از از خداوند متعال برای این منظور آرزوی توفیق داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز