خبرگزاری کار ایران

تقدیر سخنگوی شورا از تولیدات سازمان زیباسازی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۴۴

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وظیفه خود می‌دانم از حجم تنوع تولیدات در سازمان زیباسازی شهرداری تهران در چند روز گذشته تقدیر کنم.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی در تذکر خود در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: وظیفه خود می‌دانم از حجم تنوع تولیدات در سازمان زیباسازی در چند روز گذشته تقدیر کنم. این میزان خشم از رژیم صهیونیستی در دل مردم باید توسط سازمان زیباسازی در تبلیغات محیطی نشان داده می‌شد. از سویی دیگر، با درگذشت مرحوم داریوش مهرجویی باید بنرهای تسلیت نصب می‌شد.

وی افزود: در تمام خیابان‌های اطراف محل تشییع، بنرهایی نصب شد و به جز این موضوع اتفاق بسیار خوبی در حوزه شعر و ادب فارسی در سازمان زیباسازی اتفاق افتاده و نصب بنرهای مربوط به شعرای معاصر و سایر تولیدات سازمان زیباسازی، توانسته است جذابیت مناسبی را در سطح شهر ایجاد کند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نادعلی با بیان این که با ابتکار سازمان زیباسازی اشعاری از جنس افکار مختلف انتخاب شده است، تصریح کرد: برخی نقدهایی که مطرح می‌شود، بزرگنمایی است؛ ممکن است دیکته نوشته شده غلط داشته باشد، ما تذکر دادیم که تبلیغات کم‌ایرادتر باشد، اما این حجم تولید قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز