خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

افتتاح پل B۹ دوربرگردان بلوار نیروی زمینی؛ به زودی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۷۲۹

شهردار منطقه یک در جمع خبرنگاران گفت:پل B۹ که دور برگردان غرب به غرب بعد از بلوار نیروی زمینی است تا اواخر آبان ماه افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا، آیین افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره ریحانه، صبح امروز - شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲- در هفتاد و هشتمین پویش امید و افتخار با حضور محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی و عضو شورای اسلامی شهر تهران، سید احمدی علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، خانواده معزز شهدا و جمعی از ورزشکاران در منطقه یک برگزار شد. سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دومین مجموعه ورزشی است که در یک سال گذشته در منطقه یک افتتاح می شود، اولین آن مجموعه ورزشی نفت بود که در ۲۲ بهمن سال گذشته پس از ۱۲ سال افتتاح شده بود، عملیات ساخت این پروژه نیز ۱۲ سال پیش شروع شده بود و بخشی از ساخت بنای آن از قبل انجام شد و در دوره جدید تاسیسات مجموعه، کف پوش‌ها و تجهیزات آن تکمیل و ترمیم شد.

وی افزود: این مجموعه پیش از این  نیمه کاره رها شده بود و پیشرفت فیزیکی آن حدود ۷۰ درصد بود اما پس از سال‌ها رها شدگی امکانات و بنای آن افت شدیدی پیدا کرده بود، هزینه ساخت و تکمیل آن با بحث عمرانی حدود ۵۰ میلیارد تومان است در واقع ۴۴ میلیارد هزینه عمرانی و ۶ میلیارد هزینه تجهیز.

صباغ ادامه داد: این منطقه ۱۸ هزار متر مربع پروژه فرهنگی و ورزشی در حال اجرا دارد که اگر مجموعه نفت و ریحانه را به آن اضافه کنیم این عدد به ۲۱ هزار مترمربع می رسد، ۷ هزار متر مربع سرانه نیز مربوط به پروژه قائم است، این مجموعه ۷ هزار متری را سال پیش با ۶۰ درصد پیشرفت تحویل گرفتیم و الان به ۸۰‌ درصد رسیدیم، تلاش ما این است که تا اردیبهشت ماه سال آینده عملیات ساخت آن به اتمام برسد، این پروژه در حال حاضر در مرحله نماسازی و اتمام نازک کاری است.

شهردار منطقه یک اضافه کرد: برای ۱۸ هزار متر پروژه ورزشی حدود ۶۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. پروژه های مجموعه های ورزشی ازگل، قیطریه، سرای محله باغ فردوس و مجموعه ورزشی گلابدره از سال گذشته در منطقه تعریف شده و الان به مرحله قرارداد رسیده و کار آن در حال انجام است.

وی درباره سرانه ورزشی این منطقه نیز توضیح داد: میزان سرانه ورزشی منطقه پایین و حدود ۲۰ سانتیمتر است که با افتتاح مجموعه ریحانه به ۲۳ سانتیمتر مربع افزایش می یابد. صباغ درباره دیگر پروژه این منطقه که بزودی به بهره برداری می‌رسد نیز گفت: پل B۹ که دور برگردان غرب به غرب بعد از بلوار نیروی زمینی است تا اواخر آبان ماه افتتاح می شود.

به گزارش سایت شهر، شهردار منطقه یک در پایان درخصوص واگذاری مجموعه جماران از سوی بنیاد مستضعفان به شهرداری منطقه یک گفت: بحث این قرارداد منتفی و از دستور کار خارج شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز