خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک:

اجازه بهره‌برداری بیمارستان شهدای تجریش موقت و مشروط به تامین پارکینگ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۳۱

شهردار منطقه یک در نشست خود با اصحاب رسانه درباره موضوعات این منطقه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در نشست خود با اصحاب رسانه درخصوص سرانجام پارکینگ بیمارستان جدید شهدای تجریش با بیان اینکه دغدغه اصلی ما نبود پارکینگ در این بیمارستان است اما از آنجایی که این پروژه ملی بود، مشروط به اینکه نسبت به تامین پارکینگ اقدام کنند موقتا اجازه بهره برداری دادیم، اظهار کرد: بیمارستان باید از محور خیابان حمید عقب نشینی کند و محور را به ما تحویل دهد تا نسبت به دیوارکشی اقدام کنیم. در همین راستا یک سوله ۱۰۰۰ متری نیز تخریب شده است و وزارت بهداشت و مسئولان بیمارستان به ما قول داده‌اند که با اخذ مشارکت نسبت به تامین پارکینگ اقدام خواهند کرد. ما بهره برداری موقت از این بیمارستان را مشروط به تامین پارکینگ کردیم و مجوزات انشعابات را ندادیم و تا ما مجوز ندهیم آنها نمی‌توانند نسبت به اخذ انشعابات اقدام کنند.

ایجاد انشعاب از خط ۳ به خط یک مترو

وی همچنین از جانمایی چند جایگاه سوخت و چند میدان میوه و تره بار خبر داد و در مورد وضعیت ترافیک منطقه ۱ با بیان اینکه عمده مشکل ترافیک این منطقه شرقی-غربی است، افزود: مترو پایدارترین نوع حمل و نقل است و به دنبال آن هستیم که انشعابی در میدان نوبنیاد در خط ۳ ایجاد کنیم که به سمت نیاوران آمده و نهایتا به خط ۱ مترو برسد.

درختانی که برداشته می‌شوند رای کمیسیون ماده ۷ دارند

همچنین احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک در خصوص قطع درختان خیابان ولیعصر(عج) بیان کرد: درختانی که برداشته می‌شوند رای کمیسیون ماده ۷ دارند و دقت داشته باشید که به همه مناطق تاکید شده است که درختان خشک را شناسایی کرده و نسبت به رفع خطر از آنها اقدام کنند. درختان محور خیابان ولیعصر که خشک شده‌اند حذف خواهند شد اما به دلیل اینکه این محور همیشه دارای ترافیک است و ما نمی‌خواهیم یک ترافیک مضاعف ایجاد کنیم این کار به صورت شبانه انجام می‌شود و درخت‌های خشک شده ثبت سامانه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که در سامانه درختان چند درخت باید از خیابان ولیعصر حذف شوند، گفت: در حال حاضر بررسی‌های کارشناسان نشان داده که ۱۷۹ درخت در این محور وجود دارند.

صفایی با بیان اینکه سال‌ها قبل از اصفهان درخت آورده شد اما تجربه نشان داده که این درختان باید یک ماه در آب و هوای تهران بمانند و بعد کاشته شوند، گفت: این اتفاق خواهد افتاد و ما با تجربه‌ای که به دست آوردیم درختان را در فصل مناسب جایگزین خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز