خبرگزاری کار ایران

خدمات‌رسانی ویژه متروی تهران برای تجمع ضدصهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۰۵۸

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات‌رسانی ویژه ناوگان این شرکت به شرکت‌کنندگان در تجمع ضدصهیونیستی عصر امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود درستی ضمن محکومیت حمله وحشیانه روز گذشته ارتش رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستانی در شهر غزه که به شهادت صدها تن انسان بی‌گناه منجر شد، گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به منظور دسترسی راحت‌تر شهروندان و مسافران به محل اجتماع عظیم مردم تهران در محکومیت این جنایت ددمنشانه، عصر امروز (۲۶ مهرماه ۱۴۰۲) تا پایان مراسم آماده ارائه خدمات‌رسانی ویژه است. 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: تمهیدات لازم برای اعزام قطارهای فوق‌العاده در تمامی خطوط متروی تهران به‌منظور افزایش رفاه حال شرکت‌کنندگان در این تجمع انجام شده است.

براساس اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، درستی خاطرنشان کرد: با توجه به این که محل برگزاری تجمع در میدان انقلاب اسلامی و در مسیر خط ۴ متروی تهران قرار دارد، مقرر شده است تا میزان سرویس‌دهی در این خط از ابتدا تا پایان مراسم افزایش یابد.

گفتنی است، اجتماع عظیم مردم تهران در محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین توسط رژیم دیوسیرت صهیونیستی، ساعت ۱۵ در میدان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز