خبرگزاری کار ایران

دیدار ۷۰۰ نخبه با رهبر انقلاب در سیزدهمین همایش بنیاد ملی نخبگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۳۵

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به برگزاری همایش دو روزه نخبگان از فردا، گفت: در روز دوم همایش ۷۰۰ نخبه با مقام معظم رهبری دیدار دارند و ۷ نفر از نخبگان در محضر مقام معظم رهبری سخنرانی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «یاسین کیخا» معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان در نشست خبری سیزدهمین همایش نخبگان اظهار کرد: نخستین روز همایش با حضور رئیس‌جمهوری و ۷۰۰ نخبه فردا در سالن همایش نورالرضا برگزار می‌شود. 

کیخا با اشاره به اینکه رئیس جمهور در این رویداد دو جایزه اعطا خواهد کرد، گفت: «جایزه کانون‌های تربیت دانش‌آموزان نخبه برای انقلاب اسلامی» یکی از این جوایز است. این جایزه به کانون‌های نخبه‌پرور برتر با امضای رئیس‌جمهوری اختصاص خواهد یافت و به ۳ کانون نخبه‌پرور برتر اعطا می‌شود. 

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: یکی دیگر از جوایز «بورس دانش‌آموزان نخبه انقلاب اسلامی» است که مربوط به دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار می شود. این بورسیه به ۳ دانش‌آموز برتر نخبه مناطق کم برخوردار از استان‌های مختلف کشور اعطا می‌شود. 

به گفته کیخا؛ تقدیر از «مادران نخبه‌پرور» یکی دیگر از برنامه‌های سیزدهمین همایش نخبگان است و در این همایش از مادر سید اسماعیل نصراللهی دارنده رتبه ۲۵ کنکور علوم انسانی سال جاری تقدیر می‌شود که علی رغم محدودیت‌های جسمی توانسته است در کنکور سراسری شرکت کند و حائز رتبه ۲۵ شود. 

وی برنامه روز دوم این همایش را در روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه دانست و گفت: در این روز ۷۰۰ نخبه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت و از بیانات ایشان بهره‌مند خواهند شد. 

وی تاکید کرد: در دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری، ۷ نفر از نخبگان سخنرانی خواهند داشت. 

به گفته کیخا، ۷۰۰ نخبه انتخاب شده در سیزدهمین همایش بنیاد ملی نخبگان، از میان دارندگان مدال طلای المپیاد دانش‌آموزی، رتبه‌های زیر ۱۰ آزمون سراسری امسال، دانشجویان و استادیاران جوان برتر طرح کاظمی آشتیانی، برترین‌های طرح پسا دکتری یا طرح شهید چمران، طرح شهید رضایی و طرح احمدی روشن هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز